jag älskar dej..

idag så har jag haft första utefotbolls träningen
lovely!<3
sen imorgon fylle rmin underbara syster år!<3
då blir de tårta, gottigott!
sen snälla nina, sluta kommentera, du är ju faktiskt 11.
så håller man inte på!
get a life!
i helgen har vi cup, megalovely!<3
ah sen kan jag ju bara säga att spotify kan dö!
va äre för skit som håller på med, men ska väll få lyssna på en låt hur mycket man vill? men nej bara 5 gånger!
sen blir ju bra när man bara får 10timmar, de tar slut på en vecka, !
ååh sur blir jag, fy hatar de!
va tycker ni om de?
funderar på en frågastund, va tycker ni?
.. mer än någon annan
P!nk – Heartbreak Down - Explicit Version
måste bli månadens bästa låt!
älskar den
sen får vi inte glömma bort
http://www.youtube.com/watch?v=0Dob2_ZRVoc
älskar dom verkligen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0