de fixar jag

dagen har väll varit lite ja va ska man säga annorlunda
jag kräktes inatt, fuu.
men de var för jag sett saw.
hurven.
evelina och frida sov ju här, sen stack dom och jag var med anton,
men vi stack på skolan och där fast de ju såklart massa trevligt folk
har inte kameran här nere så kan inte slänga in bilder,
sen så vart de att dra ner på hallen
f97-98nbk vs p99-00ifk
11       -        3
sen så for jag till anton för att hänga efteråt, och hör nu.
smidig som jag är så skulle jag öppna dörren till deras bil, men jag gjorde fel så den var trög, så då när jag sulle stänga den så tänkte jag bah, men den är seg och trög så jag kan ta de lungt, men då var den jätte lätt så jag klämde min fot, och de gjorde hur ont som helst!
sen så kollade vi på bilder hos anton.
haha, hittade en kärring bild på mej den var helt hemsk.
sen så for vi ut.
jag tror jag verkligen fick ett asbergeranfall!
sen stack jag hem och nu sitter jag här och drömmer mej bort till en värld där jag har isolerat mej med killar.
dagens fråga
vilken sida är er personliga favorit på internet?
vad skulle ni tycka om en frågastun på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Nina

snygga bilder!

2011-04-18 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0