för alla gånger som sa

dagen var helt totaly underbar.
började med att jag vaknade 11. vart helt förvånad,
sen kom frida vid halv 12, då stack vi till skolan med kameran, där fast de fullt med underbart folk.
lite bilder från dagen :D

sen tog vi bollen och drog till fotbolls plan
jag ska ta min boll å  till fotbolls plan
bara för att låten är toppen!
vi förlorade :(
sen drog vi till skolan, sen skulle vi leka spioner
men vi lyckades tyvärr inte
sen pantade vi!
de va asuum, vi fick 69 spänn sånahär klicka för att kolla utan såhahär klicka för att kolla
aja, är med
evelina
och
frida
men nu ska vi se Saw 1 trailer och 2an och 3an.
mina kompisar klagar på mej så ska dra.
dagen fråga
vad är erat favorit godis?
själv äter jag nog de mesta.

Kommentarer
Postat av: kebne<3

Hihi, typ samma här ^^

2011-04-16 @ 20:11:09
URL: http://hotbullen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0