side by side

jahaja, då far man till hörnefors vid 8 och är me f-rudarna
älska!<3
och måste bara säga, att de var angelinas hamster som dog och inte hon -.-'
men jag har massa jag måste göra så,
men först lite om igår.
på dagen gjorde jag ingenting, sen var jag med johanna.
sistagången
sen så kom jesper och theo så då var jag me dom,
de ägde.
muhahha.
sen så såg vi film,
vi började se en film, gick ut, sen börja vi se en annan
-.-'
meningslös, aja
sen idag så har jag varit med
julina och frida
underbart!<3
sen så åt vi vi åt kött,
sjukt gottad jag blir!
sen såsåså städade jag mitt rum, och jag bäddade min säng sjukt fint!<3
*stolt*
sen satt jag mej här!
vill ni ha få och långa inlägg eller många och korta?
jesper     theo        emilia

dagens outfit
Dagens låt:
Rihanna – California King Bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0