bertil is my man

åååh underbart, redan 20mer unika.
lovly, tack för alla okmmentarer,
sitter just nu på elias dator, dom spelar NHL11
jag fick kramp i fingrarna så jag gav upp..
joel nördar sig vid datorn han spelar typ nåt jag inte kan stava.
tänkte slänga in en bild på mej och min "idol"
kanske inte så många som känner igen honom men han var med i melodifestivalen och sjöng On My Own
men ska snart hem så ska ängna lite tid och mina underbara kompisar,
kan ju slänga in en bild på dom oxå :D
<-- joel
nyle, lite skarpare bild,
vi fick inte plats där bak i bilen så han satt i freia eller freja vet inte hur dom stavat.
men vi får höras,
och ja bloggheader kommer imorgon,
om ni vill kopiera bilderna säg till på bdb @bullln | face @emilia batmanbarn nilsson | msn @ [email protected]
bilden får mej att tänka på en ramsa, minns ni den? cocacola pepsiligth ta en sprite colacola...
aja, hejjs
btw, bertil är mitt namn på nyles sköldpadda, han kommer inte ihåg vad den heter.
och om ni stöter på stavfel, gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0